Πρώτα ήταν η δεκαετής οικονομική κρίση. Μετά ακολούθησε η πανδημική κρίση. Τον τελευταίο χρόνο το εμπόριο βρίσκεται αντιμέτωπο με την πληθωριστική κρίση, πυροδοτούμενη κυρίως από τη διαταραχή στην αγορά ενέργειας και τον πόλεμο ανάμεσα στη Ρωσία και την Ουκρανία. Στην ουσία, η αγορά υφίσταται ένα Charlie Foxtrot. Ένας όρος που αναφέρεται σε μια κατάσταση όπου πολλές παγκόσμιες κρίσεις (πόλεμος, πανδημία, φυσικές καταστροφές και οικονομική ύφεση) συμβαίνουν ταυτόχρονα. Η ιστορία έχει δείξει ότι τέτοιες κρίσεις πάντα επιταχύνουν τις λεγόμενα megatrends. Σε αυτά τα megatrends του λιανικού εμπορίου θα είναι αφιερωμένο το 14ο Συνέδριο DIY & Home Improvement το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου, στο ιστορικό Μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα).
Ο trend analyst και consumer psychologist, Herman Konings θα «φωτίσει» νέες, έξυπνες τάσεις στο λιανικό εμπόριο, όπως η εξηγήσιμη τεχνητή νοημοσύνη (explainable AI) και το Διαδίκτυο της Συμπεριφοράς (Internet of Behaviors), Παράλληλα, θα τονίσει και τη σημασία μιας αυθεντικής tech free εμπειρίας πελάτη, καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να δυσανασχετούν από την ασφυκτικά αυξανόμενη δύναμη των αλγορίθμων και αποζητούν μια πιο «συνειδητή και αυθεντική» σχέση αλληλεπίδρασης με τους εμπόρους.
Έτσι, ενώ η τεχνολογία διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών και των λειτουργιών, είναι εξίσου σημαντικό για τους λιανοπωλητές να ισορροπούν αυτές τις εξελίξεις και με ανθρωποκεντρικές προσεγγίσεις. Αν και αυτές οι πιέσεις ασκούνται σε ολόκληρο το φάσμα του λιανεμπορίου, ο κλάδος του DIY & Home Improvement πρέπει να δράσει ακόμα αμεσότερα προκειμένου να διασφαλίσει τη συνέχιση της άνθισης των επιχειρηματικών επιδόσεων επί πανδημίας συμπεριλαμβανομένης της προσέλκυσης μιας νέας γενιάς καταναλωτών, οι οποίοι είναι πιο απαιτητικοί από ποτέ.
Το Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι η μεγαλύτερη B2Β συνάντηση της Home & Garden αγοράς: εργαλεία – μηχανήματα, χρώματα – βερνίκια και δομικά υλικά, ενώ εξίσου αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία μεγάλων και σημαντικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην τεχνολογία και τον εξοπλισμό σπιτιού και κήπου. Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, πρωτογενείς παρουσιάσεις, αποκλειστικές έρευνες και face to face επικοινωνία με τους σημαντικότερους decision makers της ελληνικής αγοράς δίνουν ακόμη πιο αναβαθμισμένο χαρακτήρα στο 14ο Συνέδριο DIY & Home Improvement, με το επίπεδο να είναι πραγματικά υψηλότερο από ποτέ.