Πώς έχουν αλλάξει οι Έλληνες καταναλωτές και οι αγοραστικές τους συνήθειες τα δύο τελευταία χρόνια; Ακριβώς αυτό καταγράφουν με σαφήνεια δύο πολύ σημαντικές έρευνες, που φιλοξενεί το 13o Συνέδριο DIY & Home Improvement, το οποίο θα γίνει την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, στο Μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα).
Την τελευταία διετία, βιώσαμε, σε ολόκληρο τον κόσμο, δύο αλλεπάλληλα «σοκ»: Αρχικά την πανδημία, με τα πολύμηνα lockdowns και στη συνέχεια την αβεβαιότητα που προκάλεσε ο πόλεμος στην Ουκρανία, σε συνδυασμό με τη ραγδαία αύξηση του πληθωρισμού. Ο εξελίξεις αυτές αλλάζουν δραστικά τις συνήθειες, τις προτεραιότητες, αλλά και τις αξίες και τις προσδοκίες των καταναλωτών.
O Global Head of Home & Garden της Euromonitor, Nick Stene στην παρουσίαση του “DIY in 2022: Decision Making when Instability is the only Constant” θα μοιραστεί με το κοινό τα αποτελέσματα της μεγαλύτερης ετήσιας έρευνας, που γίνεται πανευρωπαϊκά για τον κλάδο και για πρώτη φορά παρουσιάζεται στο ελληνικό κοινό. Το 2022 πολλοί παράγοντες «διατάραξαν» την αγορά: τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, η βιώσιμη ανάπτυξη, ο έλεγχος στα οικονομικά, η εστίαση σε προσωπικές αξίες και στόχους και η Omni channel προσέγγιση. Η καταναλωτική ζήτηση, όμως, είναι πάντα παρούσα και η έρευνα της Euromonitor έχει όλες τις προβλέψεις για στρατηγικές προϊόντων, υπηρεσιών και πωλήσεων.
Παράλληλα, η Ιδρύτρια της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα της μοναδικής έρευνας που διεξάγεται στην Ελλάδα για την αγορά του DIY & Home Improvement, Οι νέες καταναλωτικές τάσεις, τα Home Improvement projects που έχουν προτεραιότητα για τους Έλληνες καταναλωτές μετά την αύξηση των τιμών, η σημασία που παίζουν η βιωσιμότητα και η περιβαλλοντική μέριμνα στις τελικές επιλογές τους στο ράφι, η επιρροή που δέχονται από influencers και in store πωλητές. H ανατρεπτική έρευνα με τίτλο «Έλληνας και σπίτι: Μια σχέση που εξελίσσεται» θα αναδείξει το «ψυχογράφημά» του Έλληνα καταναλωτή, δίνοντας ουσιαστικές κατευθύνσεις για το τι τον ταυτίζει με την «ιδανική εμπειρία πελάτη».
Το Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι η μεγαλύτερη B2Β συνάντηση της Home & Garden αγοράς. Είναι το μοναδικό networking event στελεχών από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων εταιρειών, εκπροσώπων από όλα τα τμήματα των αλυσίδων λιανικής και του παραδοσιακού εμπορίου των εργαλείων, των χρωμάτων, των δομικών υλικών, της τεχνολογίας και του εξοπλισμού κατοικίας.
Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, πρωτογενείς παρουσιάσεις, αποκλειστικές έρευνες και face to face αλληλεπίδραση με τους σημαντικότερους decision makers της ελληνικής αγοράς δίνουν ακόμη πιο αναβαθμισμένο χαρακτήρα στο 13ο Συνέδριο DIY & Home Improvement, με το επίπεδο να είναι πραγματικά υψηλότερο από ποτέ.