Στον Νίκο Χούλη, Ιδρυτή της Durostick θα απονεμηθεί το ειδικό «Βραβείο Συνολικής Προσφοράς», στο πλαίσιο του 14ου Συνεδρίου DIY & Home Improvement, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου (9:00- 17:00), στο Μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα).
Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκίνησε σε ηλικία μόλις δεκατεσσάρων ετών, στο πλάι του πατέρα του. Από νεαρή ηλικία έμαθε την αξία της δημιουργίας, αλλά και τον μόχθο και τις θυσίες που απαιτούνται, προκειμένου να απολαύσει κανείς την επαγγελματική καταξίωση και την ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του.
Το 1988 ίδρυσε την προσωπική του εταιρεία «Durostick Ν. Χούλης», με αντικείμενο την παραγωγή συγκολλητικών υλών, χρωμάτων και κονιαμάτων. Προχώρησε μπροστά, κάνοντας το όραμά της συνώνυμο της ποιότητας και της αξιοπιστίας και συνεχίζει έως σήμερα την καθόλα επιτυχημένη πορεία της στην ελληνική αγορά, αλλά και σε αγορές του εξωτερικού.
Η Durostick, στα 35 χρόνια λειτουργίας της, κατέκτησε μία από τις πρώτες θέσεις μεταξύ των βιομηχανιών του κλάδου. Διαθέτει υπερσύγχρονο, υψηλής τεχνολογίας μηχανολογικό εξοπλισμό, ενώ η ποικιλία των 350 προϊόντων της, καλύπτει όλο το φάσμα της οικοδομής. Το ανθρώπινο δυναμικό της ανέρχεται στα 220 άτομα, ενώ το άρτια εξοπλισμένο χημείο της αποτελεί ένα σύγχρονο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης, με στόχο τη δημιουργία νέων προϊόντων και τη συνεχή εξέλιξη των υφιστάμενων. Ο επιχειρηματικός στόχος και το όραμα του Νίκου Χούλη ήταν και παραμένει μέχρι σήμερα η συνεχής και υγιής ανάπτυξη της Durostick, πάντα με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Με τίτλο «Κόντρα στην αβεβαιότητα» οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί το 14o Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι:
- PAY-PER-USE: Το μέλλον στη διαχείριση λειτουργιών
- MEGATRENDS: Ποια είναι και πώς αλλάζουν το λιανεμπόριο
- ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ &TECH FREE ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ: Συνειδητή, αυθεντική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση
- ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ: Προσθέστε αξία στην προσφορά
- HOME IMPOVEMENT MARKETING: Στρατηγικές επικοινωνίας και ανάπτυξης
- ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ: Το Customer Experience στην AI εποχή
- ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ: Τι αλλάζει στις συνήθειες των πελατών
Το Συνέδριο DIY & Home Improvement είναι η μεγαλύτερη B2Β συνάντηση της Home & Garden αγοράς: εργαλεία – μηχανήματα, χρώματα – βερνίκια και δομικά υλικά, ενώ εξίσου αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία μεγάλων και σημαντικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην τεχνολογία και τον εξοπλισμό σπιτιού και κήπου. Είναι το μοναδικό networking event στελεχών από το ανώτατο διοικητικό επίπεδο όλων των μεγάλων εταιρειών, εκπροσώπων από όλα τα τμήματα των αλυσίδων λιανικής και του παραδοσιακού εμπορίου.
Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, πρωτογενείς παρουσιάσεις, αποκλειστικές έρευνες και face to face επικοινωνία με τους σημαντικότερους decision makers της ελληνικής αγοράς δίνουν ακόμη πιο αναβαθμισμένο χαρακτήρα στο 14ο Συνέδριο DIY & Home Improvement, με το επίπεδο να είναι πραγματικά υψηλότερο από ποτέ.
Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με ένα μοναδικό food & wine networking party, το οποίο θα ενώσει όλους τους ανθρώπους του κλάδου.